Hulp bij inloggen platform Preadyz
Hieronder staan de drie meest voorkomende problemen en de oplossing.
Kom je er nog niet uit, neem dan snel contact met ons op.
Mijn gebruikersaccount wordt niet herkend en ik krijg deze melding te zien:

Wanneer je deze melding krijgt, betekent dit in de meeste gevallen dat je probeert in te loggen met je eigen e-mailadres in plaats van met je Preadyz-login.
Controleer of je gebruikersnaam eindigt met: @preadyz.nl. Alle gebruikersnamen voor het platform eindigen namelijk met @preadyz.nl en dat is de correcte inlog. Succes!
Mijn gebruiksaccount staat niet in de lijst en ik kan geen account toevoegen:

Als je in het scherm niet het juiste gebruikersaccount ziet staan en geen nieuwe kunt toevoegen, betekent dit dat je al bent ingelogd in een Microsoft-omgeving met een ander account.
Je kunt in een dergelijke situatie het beste alle browsers sluiten en opnieuw inloggen: via https://www.preadyz.nl/inloggen/
Mijn inloggevens worden niet herkend en ik kom niet verder met deze melding:

Bij deze melding is er veelal sprake van een onjuist wachtwoord. Wanneer je het juiste wachtwoord niet meer weet, klik dan op de blauwe tekst: ‘kunt u het herstellen’. Je volgt nu de stappen en daarmee ontvang je via de mail een code voor het instellen van een nieuw wachtwoord. Kies een wachtwoord met meerdere tekens dat niet te kort is. Het systeem geeft bij het invoeren aan of je wachtwoord sterk is.
Sla of schrijf je nieuwe wachtwoord ergens op zodat je in het vervolg in één keer door kan klikken!
Probleem nog niet opgelost?
Bel of app je contactpersoon bij Preadyz.
Of stuur een mail naar: helpdesk@preadyz.nl
of een bericht met onderstaand formulier.
Wij komen zo snel mogelijk en in ieder geval binnen een werkdag (24 uur) terug op je e-mail of bericht.
Meldingsformulier
probleem met inloggen
op het platform van Preadyz
Vul hier uw gegevens in: