ADMINISTRATIE
Minder tijd & kosten
Met ons platform worden gegevens bij de bron en dus eenmalig ingevoerd in ons online systeem. Dat scheelt veel tijd en dus ook kosten.
Alles in eigen hand
De financiële en personele administratie en informatie heb je in eigen hand. Of het nu om jezelf gaat of de mensen van de betreffende afdelingen.
Betere inzichten
Dagelijkse inspiratie om je organisatie te managen op basis van betrouwbare en up-to-date managementinformatie en handige tools.
De opbouw van het Preadyz platform
De gegevens van alle bedrijfsprocessen
in de onderliggende systemen
zijn handig aan elkaar gekoppeld:


De opbouw van het Preadyz platform
De gegevens van alle bedrijfsprocessen in de onderliggende systemen zijn handig aan elkaar gekoppeld:

Bij welke administraties helpen we?
Personeelsadministratie
De personeelsadministratie moet vlekkeloos verlopen. Daar mag niets aan mankeren. Hoe wordt je administratie ingericht als je met ons gaat samenwerken?


Hoe werkt dat

Financiële administratie
Afhankelijk van je wensen helpen we je administratie te digitaliseren en te automatiseren. De meest ultieme vorm is het gebruik van het online platform.


Hoe werkt dat
Gegarandeerde geruisloze overgang
Het omzetten van de administratie naar het platform is een stap die uiteraard geruisloos moet verlopen. Cruciale zaken zoals bijvoorbeeld de salarisuitbetaling moeten optimaal gewaarborgd zijn. En daarom garanderen wij een geruisloze overstap.

De geruisloze overstap naar Preadyz
in 6 stappen:
01
Kennismaken
Naast de administratie moet het ook 'klikken' op het persoonlijke vlak. Daarom nemen we de tijd voor de kennismaking.
02
Plannen
Je ontvangt een financieel voorstel met daarin de planning voor de beoogde omzettingsdatum.
03
Opleiden
Alle toekomstige gebruikers in je organisatie krijgen uitleg.
04
Testen
Voorafgaand aan de omzetting, wordt er uitgebreid getest. Zo krijgt iedereen ook alvast handigheid in de nieuwe manier van werken. Want iets nieuws is toch altijd eerst even wennen.
05
Omzetting !
De omzetting gaat live en er kan en mag niets misgaan. Dat garanderen wij. En daarom staan wij op scherp voor het geval er toch iets niet goed zou gaan. Wat in de praktijk nog nooit is voorgekomen gelukkig.
06
Handig werken
Natuurlijk leveren wij waar nodig administratieve ondersteuning, hulp en uitleg. Indien gewenst ook op locatie. Ook organiseren we speciale opfrisdagen voor onze klanten om nieuwe dingen te leren.

Veel gestelde vragen

Het platform van Preadyz verbindt onderliggende systemen handig met elkaar:
Je kunt inderdaad beide administraties onderbrengen bij Preadyz via het online platform. En je kunt er voor kiezen om alleen voor de financiële of juist voor de personele administratie met ons samen te werken. Voor de meeste klanten brengen we uiteindelijk hun hele administratie over naar het online platform.
De directie en het management kunnen op elk moment alle gegevens raadplegen over de financiën en personeelszaken op basis van actuele informatie. Daarnaast is er een versnelde raadpleegtool beschikbaar het Financiële Vergrootglas.
Administratie en P&O medewerkers hebben de administratie volledig in eigen hand: ze hebben toegang tot bepaalde applicaties en onderdelen en kunnen data invoeren en muteren.
Werknemers kunnen via een aparte inlog (via Youforce) relevante gegevens inzien zoals de salarisspecificaties en de voortgang van declaraties. Men kan ook declaraties aanmaken en persoonlijke gegevens muteren zoals het wijzigen van adresgegevens en burgerlijke staat.
Natuurlijk kun je ook prima kiezen voor een andere leverancier waarmee het klikt. Wanneer je voor Preadyz kiest, dan kies je voor partnerschap. We zien je natuurlijk als klant maar bovenal ook als partner: samen brengen wij je bedrijfsvoering naar een hoger plan. Dat is onze missie en daarom zijn wij, Jan Hofstra en Gerjan Heerkes, in 2016 samen ons bedrijf gestart. Beiden met ruime ervaring én met de drive om het anders te doen.
Handiger en prettiger. Waarbij je alles in eigen hand hebt.
Anders: partner in excellente bedrijfsvoering
Wij willen dus geen leverancier zijn maar partner. Want we hebben dezelfde doelstelling: een excellente bedrijfsvoering van je organisatie. Waarbij je volledig kunt vertrouwen op dagelijkse managementinformatie uit het Preadyz platform.
Anders: deskundigheid
Onze mensen hebben naast hun vakkennis allemaal veel praktijkervaring bij de klant. Je kunt bij ons terecht voor deskundig advies en ook kunnen we bijspringen in je organisatie op project- of detacheringsbasis als dat nodig is. Met onze eigen mensen of met de mensen uit ons grote netwerk.
Anders: nieuw organiseren
Bij Preadyz werken we volgens het principe van het Nieuw Organiseren, een manier van werken zonder traditionele hiërarchische managementstructuren. Nieuw Organiseren wil een bijdrage leveren aan een eerlijker en menselijker samenleving en organisaties. Het laat zich niet vangen in een model of schema maar hanteert wel een vijftal essentieel richtinggevende uitgangspunten beschreven in het Nieuw Organiseren Manifest.
Anders: ons team
We kennen een gedreven en nuchtere manier van werken: open, laagdrempelig en prettig in de omgang. We houden ervan om klanten te helpen en kennen geen 'domme' vragen.
Lees hier hoe klanten ons ervaren.
Dat kan en we komen graag langs om het platform te tonen en kennis te maken. Maak een afspraak met Gerjan Heerkes (06 50 70 69 29 of g.heerkes@preadyz.nl) of gebruik het contactformulier verderop op deze pagina.
Heb je tijdelijk intensieve administratieve ondersteuning nodig? Onze adviseurs kunnen aan de slag op detacheringsbasis van het niveau van administratief medewerker tot controler. Lees hieronder meer over detachering.
Of kies voor detachering

Heb je intensieve, specifieke of tijdelijke hulp nodig bij je administratie, dan kun je kiezen voor detachering via Preadyz. Een ervaren adviseur van Preadyz komt dan voor een aantal uren of dagen per week bij je aan werk. Bekijk hier enkele voorbeelden van onze detacheringsprojecten:

Eric Massink
Eric ontwikkelt samen met scholengroep RENN4 hun klant- en werknemersportaal in Youforce selfservice.

Angela de Rooij
Bij CKC Drenthe (onderwijs en kinderopvang) ondersteunt Angela de afdeling financiën met diverse zaken, waaronder controlewerkzaamheden en ondersteuning bij het jaarrekening- en begrotingstraject. Daarnaast geeft ze uitleg over ProActive/Cogix aan locatiedirecteuren en helpt mee met optimaliseren van de financiële processen.

Eric Massink
Eric ondersteunt ROC van Twente met hun salarisadministratie. Door personele ontwikkelingen is er een vacature bij de salarisadministratie ontstaan. Tijdens de zoekperiode naar een nieuwe salarisadministrateur zorgt Eric voor back-up.








Afspraak maken?
Spreekt onze manier van werken je aan? Laten we persoonlijk kennismaken. Ook laten we dan graag de werking van het platform zien. Neem contact op met Gerjan Heerkes: 06 50 70 69 29 of stuur een bericht:




















