ADMINISTRATIE

Administratie

Administreren is natuurlijk niet de primaire taak van je organisatie. Maar een goede financiële en personele administratie is wel nodig. Om alles netjes te regelen voor je personeel. En om op elk moment te weten hoe je er financieel voor staat. Zodat je kunt bijsturen als het nodig is. 

Eenmalig invoeren van gegevens

Directeur, manager en medewerker werken allemaal met één online systeem, het Preadyz platform. Dit platform biedt aan alle gebruikers slimme tools om gegevens bij de bron (dus eenmalig!) in te voeren, te wijzigen en te raadplegen.

Resultaat: excellente bedrijfsvoering

Het resultaat is een financiële en personele administratie die dagelijks helemaal up-to-date zijn. Zodat het informatie en inspiratie biedt voor een excellente bedrijfsvoering van je organisatie.

Verfrissend

Preadyz is een stabiele enthousiaste partner, die met je meedenkt en investeert in toekomstige verbeteringen en handige tools voor je financiële en personele administratie en bedrijfsvoering. Preadyz wordt niet voor niets een verfrissende nieuwkomer genoemd.

Minder tijd & kosten

Met ons platform worden gegevens bij de bron en dus eenmalig ingevoerd in ons online systeem. Dat scheelt veel tijd en dus ook kosten.

Alles in eigen hand

De financiële en personele administratie en informatie heb je in eigen hand. Of het nu om jezelf gaat of de mensen van de betreffende afdelingen.  

Betere inzichten

Dagelijkse inspiratie om je organisatie te managen op basis van betrouwbare en up-to-date managementinformatie en handige tools. 

De opbouw van het Preadyz platform

De gegevens van alle bedrijfsprocessen
in de onderliggende systemen
zijn handig aan elkaar gekoppeld: 

PlatformPreadyz
pexels-photo-1268472

De opbouw van het Preadyz platform

De gegevens van alle bedrijfsprocessen in de onderliggende systemen zijn handig aan elkaar gekoppeld: 

PlatformPreadyz

Bij welke administraties helpen we?

Personele administratie

De personele administratie moet vlekkeloos verlopen. Daar mag niets aan mankeren. Hoe wordt je administratie ingericht als je met ons gaat samenwerken? 

Anders
pexels-photo-942419

Hoe werkt dat

Iedereen werkt met selfservice portaal

Via Preadyz beschikken leidinggevenden, mensen van de afdeling administratie én de medewerkers zelf over een selfservice portaal voor het doorgeven van diverse soorten mutaties en het raadplegen en gebruiken van formulieren op het gebied van personeel- en salarisadministratie.

Preadyz biedt randvoorwaarden & innovatie

Preadyz zorgt voor de rest: het beschikbaar stellen en het verder ontwikkelen en verbeteren van de applicatie en het platform en het insturen van salarismutaties zodat jij en je collega's zo prettig en efficiënt mogelijk werken.

Extra ondersteuning nodig?

Dat kun je bij ons krijgen in alle vormen die je wenst. We bieden drie aanvullende modules dienstverleningspakketten (beperkt, basis of uitgebreid). Ook kunnen we je op detacheringsbasis intensief ondersteunen. En kun je een beroep doen op onze juridische ondersteuning.

pexels-photo-1181275

Financiële administratie

Afhankelijk van je wensen helpen we je administratie te digitaliseren en te automatiseren. De meest ultieme vorm is het gebruik van het online platform. 

business-3560917_1280
pexels-photo-1181275

Hoe werkt dat

Online platform

Via Preadyz hebben  leidinggevenden en mensen van de afdeling administratie toegang tot het online platform. Hier worden gegevens bij de bron en dus eenmalig ingevoerd. Dat scheelt veel tijd en kosten.

Financiële vergrootglas

Deze tool laat op elke gewenst moment de begroting en en realisatie zien met een actuele koppeling aan Exact.

Jaarrekening Generator

Met deze tool genereer je snel en eenvoudig de jaarrekening. Voorlopig is deze tool alleen beschikbaar met tussenkomst van onze adviseurs.

Gegarandeerde geruisloze overgang

Het omzetten van de administratie naar het platform is een stap die uiteraard geruisloos moet verlopen. Cruciale zaken zoals bijvoorbeeld de salarisuitbetaling moeten optimaal gewaarborgd zijn. En daarom garanderen wij een geruisloze overstap.  

LogoMakr_8OdGxQ

De geruisloze overstap naar Preadyz
in 6 stappen:

01

Kennismaken

Naast de administratie moet het ook 'klikken' op het persoonlijke vlak. Daarom nemen we de tijd voor de kennismaking. 

02

Plannen

Je ontvangt een financieel voorstel met daarin de planning voor de beoogde omzettingsdatum. 

03

Opleiden

Alle toekomstige gebruikers in je organisatie krijgen uitleg.

04

Testen

Voorafgaand aan de omzetting, wordt er uitgebreid getest. Zo krijgt iedereen ook alvast handigheid in de nieuwe manier van werken. Want iets nieuws is toch altijd eerst even wennen. 

05

Omzetting !

De omzetting gaat live en er kan en mag niets misgaan. Dat garanderen wij. En daarom staan wij op scherp voor het geval er toch iets niet goed zou gaan. Wat in de praktijk nog nooit is voorgekomen gelukkig.

06

Handig werken

Natuurlijk leveren wij waar nodig administratieve ondersteuning, hulp en uitleg. Indien gewenst ook op locatie. Ook organiseren we speciale opfrisdagen voor onze klanten om nieuwe dingen te leren. 

Wxo7jh3m_400x400

"Eind 2015 wilden we als COG Drenthe (nu CKC Drenthe) per 1 januari 2016 snel overstappen qua leverancier. Dat was best spannend want dat moet vlekkeloos gaan en je wilt natuurlijk dat je personeel daar niets van merkt. Samen met Preadyz hebben we alles op alles gezet en het is gelukt. De inzet van Preadyz was en is nog steeds heel constructief en betrouwbaar. Zij doen wat ze beloven. En soms zelfs nog een beetje meer dan dat. En daarnaast zijn het ook nog eens hele aardige en gedreven mensen. Ik kan Preadyz van harte aanraden als nieuwe leverancier bij een snelle overstap." 

Albert Velthuis

Voorzitter College van Bestuur CKC Drenthe

Veel gestelde vragen

woman-687560_1280

Hoe is het online Preadyz platform opgebouwd?

Het platform van Preadyz verbindt onderliggende systemen handig met elkaar:

Kan ik zowel mijn financiële als de personele administratie onderbrengen bij Preadyz?

Je kunt inderdaad beide administraties onderbrengen bij Preadyz via het online platform. En je kunt er voor kiezen om alleen voor de financiële of juist voor de personele administratie met ons samen te werken. Voor de meeste klanten brengen we uiteindelijk hun hele administratie over naar het online platform. 

Wie gaat er binnen de organisatie werken met het platform van Preadyz?

De directie en het management kunnen op elk moment alle gegevens raadplegen over de financiën en personeelszaken op basis van actuele informatie. Daarnaast is er een versnelde raadpleegtool beschikbaar het Financiële Vergrootglas. 
Administratie en P&O medewerkers hebben de administratie volledig in eigen hand: ze hebben toegang tot bepaalde applicaties en onderdelen en kunnen data invoeren en muteren.
Werknemers kunnen via een aparte inlog (via Youforce) relevante gegevens inzien zoals de salarisspecificaties en de voortgang van declaraties. Men kan ook declaraties aanmaken en persoonlijke gegevens muteren zoals het wijzigen van adresgegevens en burgerlijke staat. 

Waarom kiezen voor Preadyz?


Natuurlijk kun je ook prima kiezen voor een andere leverancier waarmee het klikt. Wanneer je voor Preadyz kiest, dan kies je voor partnerschap. We zien je natuurlijk als klant maar bovenal ook als partner: samen brengen wij je bedrijfsvoering naar een hoger plan. Dat is onze missie en daarom zijn wij, Jan Hofstra en Gerjan Heerkes, in 2016 samen ons bedrijf gestart. Beiden met ruime ervaring én met de drive om het anders te doen. 

Handiger en prettiger. Waarbij je alles in eigen hand hebt. 

Anders: partner in excellente bedrijfsvoering
Wij willen dus geen leverancier zijn maar partner. Want we hebben dezelfde doelstelling: een excellente bedrijfsvoering van je organisatie. Waarbij je volledig kunt vertrouwen op dagelijkse managementinformatie uit het Preadyz platform. 

Anders: deskundigheid
Onze mensen hebben naast hun vakkennis allemaal veel praktijkervaring bij de klant. Je kunt bij ons terecht voor deskundig advies en ook kunnen we bijspringen in je organisatie op project- of detacheringsbasis als dat nodig is. Met onze eigen mensen of met de mensen uit ons grote netwerk. 

Anders: nieuw organiseren
Bij Preadyz werken we volgens het principe van het Nieuw Organiseren, een manier van werken zonder traditionele hiërarchische managementstructuren. Nieuw Organiseren wil een bijdrage leveren aan een eerlijker en menselijker samenleving en organisaties. Het laat zich niet vangen in een model of schema maar hanteert wel een vijftal essentieel richtinggevende uitgangspunten beschreven in het Nieuw Organiseren Manifest. 

Anders: ons team
We kennen een gedreven en nuchtere manier van werken: open, laagdrempelig en prettig in de omgang. We houden ervan om klanten te helpen en kennen geen 'domme' vragen. 

Lees hier hoe klanten ons ervaren. 

Kan ik een demonstratie krijgen van het platform?

Dat kan en we komen graag langs om het platform te tonen en kennis te maken. Maak een afspraak met Gerjan Heerkes (06 50 70 69 29 of g.heerkes@preadyz.nl) of gebruik het contactformulier verderop op deze pagina. 

Kan Preadyz ook tijdelijk helpen bij de administratie?

Heb je tijdelijk intensieve administratieve ondersteuning nodig? Onze adviseurs kunnen aan de slag op detacheringsbasis van het niveau van administratief medewerker tot controler. Lees hieronder meer over detachering.

Of kies voor detachering

31776199_775765659295669_8486682062080704512_o

Heb je intensieve, specifieke of tijdelijke hulp nodig bij je administratie, dan kun je kiezen voor detachering via Preadyz. Een ervaren adviseur van Preadyz komt dan voor een aantal uren of dagen per week bij je aan werk. Bekijk hier enkele voorbeelden van onze detacheringsprojecten:

Ontwikkeling klant- en werknemersportaal

Eric Massink

Eric ontwikkelt samen met scholengroep RENN4 hun klant- en werknemersportaal in Youforce selfservice.

Ondersteuning financiële administratie

Angela de Rooij

Bij CKC Drenthe (onderwijs en kinderopvang) ondersteunt Angela de afdeling financiën met diverse zaken, waaronder controlewerkzaamheden en ondersteuning bij het jaarrekening- en begrotingstraject. Daarnaast geeft ze uitleg over ProActive/Cogix aan locatiedirecteuren en helpt mee met optimaliseren van de financiële processen. 

Ondersteuning salarisadministratie

Eric Massink

Eric ondersteunt ROC van Twente met hun salarisadministratie. Door personele ontwikkelingen is er een vacature bij de salarisadministratie ontstaan. Tijdens de zoekperiode naar een nieuwe salarisadministrateur zorgt Eric voor back-up.

Schermafbeelding 2018-04-20 om 17.31.43
Schermafbeelding 2018-04-20 om 17.44.07
ROCvanTwente
Logo ooz
Schermafbeelding 2018-04-20 om 17.31.43
ROCvanTwente
Schermafbeelding 2018-04-20 om 17.44.07
Logo ooz

Afspraak maken?

Spreekt onze manier van werken je aan? Laten we persoonlijk kennismaken. Ook laten we dan graag de werking van het platform zien. Neem contact op met Gerjan Heerkes: 06 50 70 69 29 of stuur een bericht: 

Invalid Email
Invalid Number

Wij hebben je toestemming nodig om je persoonlijke gegevens te verwerken conform onze Privacyverklaring: